FA | EN | AR
1396/07/25
جمع بازديدكنندگان امروز: 80
جمع بازديدها تاكنون: 354657
 728 بازدید

اهداف نظام پذيرش و بررسی پيشنهادها

نظام پذيرش و بررسی پيشنهادها , نظام مديريت مشارکتی , نظام همکاری فکری و عملی اعضای يک سازمان با سطوح مختلف مديريتی آن سازمان می باشد. دراين نظام همه افراد سازمان درباره روش های حل مسايل و ارتقای بهره وری سازمان فعالانه انديشه کرده و حاصل آن را درقالب پيشنهاد به سازمان ارايه می کنند. تحقق اهداف اين نظام نتايج و پيامدهای مثبت و مطلوب متعددی دربر دارد که در مجموع نقش مهمی در فرآيند توسعه منابع انسانی ايفا می کند. اهم اهداف نظام پذيرش و بررسی پيشنهادها مواردی است همچون:

 فراهم نمودن زمينه های دستيابی به سياست های تعيين شده در سازمان.

 همسو نمودن کارکنان با اهداف سازمان ازطريق ايجاد منافع مشترک.

 قرار گرفتن درجريان تغييرات و عدم مقابله در برابر تغييرات منطقی.

 فراهم آوردن موجبات مشارکت مردم در پيشبرد هدفهای سازمان.

 ايجاد انگيزه های معنوی و مادی در به کارگيری نيروی ابداع و ابتکار کارکنان.

 تقويت حس مسووليت در کارکنان.

 ارتقای توحيد مساعی و يکپارچگی در کارکنان.

 کاهش تنش های روانی و فشارهای عصبی در کار از راه فراهم آوردن ميدانی برای انديشيدن , سخن گفتن و ارايه راه حل برای از ميان برداشتن دشواری های کار.

 فراهم آوردن موجبات فضای سالم برای طرح و نقد انديشه , وسعت دادن به دامنه آگاهی ها و توانايی های کارکنان از راه دريافت و ارزشيابی و نقد پيشنهادهای ارايه شده.

 ايجاد محيطی مناسب جهت رشد , شکوفايی , بهبود , دگرگونی , مشارکت و برتری جويی کارکنان.

 به فعل درآوردن استعدادهای نهفته درجهت خلق ايده های نو.

 حل مسايل و مشکلات از طريق ايجاد حلقه های کوچک کاری ميان کارکنان.

 دستيابی به نتايج حاصل از زحمات کارکنان و ايجاد رضايت شغلی.

 کاهش هزينه های سازمان , بهبود روند عملياتی و افزايش کيفيت و بهره وری.

 بالا بردن کيفيت خدمات قابل ارايه در سازمان.


ارش؛ نشریه داخلی سازمان

آمار

راهنمای مراکز

ارسال شکایات
نشانی: شهرکرد، چهارراه شريعتي کدپستی: 8815843417
تلفن: 3330549، دورنگار: 3330549،
پیام کوتاه: 20001372