FA | EN | AR
1396/09/20
جمع بازديدكنندگان امروز: 360
جمع بازديدها تاكنون: 377296
 894 بازدید

ويژگيهای يک پيشنهاد خوب

 پيشنهاد در راستای اهداف, وظايف و اختيارات سازمان و امور کاری پيشنهاد دهنده ويا واحدهای مرتبط باشد.

 پيشنهاد دارای خلاقيت و نوآوری باشد.

 اجرای پيشنهاد موجب صرفه جويی در هزينه, بهبود کيفيت خدمات ويا بهبود سيستم ها باشد.

 ارايه پيشنهاد همراه با مستندات لازم و کافی بوده و حاوی توضيحات منطقی , شفاف و منظم باشد.

 راهکار ارايه شده در پيشنهاد از اعتبار علمی و تجربی لازم برخوردار باشد.


پيشنهادهای غيرقابل قبول

کليه پيشنهادهای رسيده در رابطه با موضوع های مختلف سازمان قابل بررسی و طرح در کميته می باشد به جز موارد زير:

 پيشنهادهايی که مغاير با اهداف و سياستهای سازمان و خارج از حدود اختيارات باشد.

 پيشنهاهای تکراری که همانند آنها قبلاً ارايه شده باشد.

 پيشنهادهايی که تنها به ذکر و توضيح مشکل پرداخته و راه کاری همراه ندارد و يا راه کار ارايه شده مشکل را حل ننمايد.

 پيشنهادهايی که درزمان دريافت در دستور کار سازمان قرار دارد يا به عنوان پروژه تعريف شده اند.

 پيشنهادهايی که اجرای آن پرهزينه باشد و صرفه جويی در هزينه و وقت به دنبال نداشته باشد.

 پيشنهادهايی که قابليت اجرايی ندارد.

 شکايت از همکاران باشد.

 درصورتی که پيشنهادی ازطرق ديگر به نظام پيشنهادها مطرح شود.

 پيشنهادهايی که قبل از ارايه پيشنهاد به نظام پيشنهادها اجرا شده باشد.

 پيشنهادهايی که به صورت کلی به يک موضوع پرداخته ويا توصيه عمومی باشد.

 


ارش؛ نشریه داخلی سازمان

آمار

راهنمای مراکز

ارسال شکایات
نشانی: شهرکرد، چهارراه شريعتي کدپستی: 8815843417
تلفن: 3330549، دورنگار: 3330549،
پیام کوتاه: 20001372